This is gonna be the best day of my life

Igår var en händelserik dag!
 
Klev upp tidigt och for ut med finaste grå i skogen, blev jagad av ett gäng mördar bremsar och enda sättet att komma ifrån de var att galoppera, hade egentligen inte tänkt börja galoppera förän nästa vecka men jag tror inte det gör så stor skillnad ändå, galopp är ju trotts allt en naturligare gångart för hästen än trav. Grå var iallfall riktigt lugn och snäll och det var en underbar känsla att äntligen få galoppera igen^^
 
Efter ridturen kom pappa springandes in i stallet och sa att det var en rävunge i iddys hage. Den var lite större än Strumpan och inte alls speciellt skygg. Vi mutade den med korv så vi kunde fånga den och släppa ut den i skogen igen, lillskrutt.
 
Sen blev det jobb mellan 12-18 och det var verkligen brutalt mycket folk så tiden gick snabbt!
Kom hem till Thai igen efter jobbet och märkte att mina kläder från Sheinside som jag beställde för 2 veckor sedan hade kommit! Alla mina 5 plagg var perfekta och kunde inte vara nöjdare!! Kommer defintivt beställa kläder därifrån oftare!
 
På kvällen kollade vi på Tricking SM från borås och hejade på Sebra och Isak som var med. Båda gjorde otroligt bra ifrån sig och Sebra lyckades ta en 4 plats!
 
Sen kollade vi på naruto tills vi somnade, helt enkelt en superdag!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback