Control your emotions

Idag har jag varit vaken i princip sedan klockan 5 imorse när Thai for på jobbet. Han kom hem ett par timmar senare och packade inför sin tripp till Eskilstuna och vid 8 så åkte han iväg med sina vänner och jag for hem.
Åt lite frukost innan det bar iväg till stan vid 10 men familj medan de gjorde ärenden. Han springa in på Kicks och köpa lite nödvändigheter innan jag och pappa for iväg och tittade på en bil åt mig. Dock var det kanske lite mycket grejer som skulle behöva bytas ut innom en snar framtid som skulle kosta mer än vad bilen såldes för så nja, men annars trevlig bil.
 
Sen bar det av mot stöcke för att kolla när Maja och Iddy tränade för Micke, sen blev det hem och duscha innan det bärde av mot Thai igen då hans familj hade middagsbjudning så åt en massa go mat och lite fika innan jag bara hann rulla hem innan det bärde av mot jobbet en med pappa för att fixa lite grejer och nu är jag äntligen hemma och ska sätta mig och sega ett tag, är otroligt trött så blir nog sängen på ett tag!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback