Cross my heart and hope to die

Lyssnar på ständiga favoriten BMTH och väntar på att klockan ska blir halv 6 så jag kan åka till tåget och hämta upp min pojke som kommer hem idag. Han skulle ju egentligen vara borta tills på söndag men eftersom han känner sig riktigt dålig i sin förkylning så tog han tåget hem idag.
 
Själv så har jag pussat på Gucci och passat på att klippa hans man, kapade den på hälften, dock måste jag tunna ut den ordentligt för den är brutalt tjock, och sen som alltid så blir det väl kanske inte den jämnaste klippningen, hehe tur att jag är bättre på att klippa mänskligt hår!
Han skötte sig iallfall bra men man märker att han börjat bli less på att bara skritta, imorn hade jag iallfall tänkt ta bett på honom och skritt jobba, böja lite i sidor och sånt där så han får aktiver huvudet iallfall, så får helt enkelt ta de här veckorna att göra honom mjuk och följsam i sidorna.
 
Efter stallet så blev det att hoppa i ny bikinin och lägga sig i solen, riktigt skönt var det och jag lyckades till och med somna en timma när jag solade ryggen, hehe skönt med en powernap sådär.
 
Bju på en ful gammal gif






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback