I give you all of me

blev å ta en sovmorgon idag igen, känns rätt skönt att inte behöva ställa någon klockan även om det känns lite surt att sova bort halva dagen då jag klev upp halv 12. Jobbade mellan 15-19 så blev kort pass idag, trodde det skulle vara lugnt med folk men det var fullt ös idag med, men det är skönt då går tiden snabbt!
Hann få en liten paus så jag hann äta middag och nu sitter jag och väntar på att pojkarna ska sluta spela tv spel så vi kan åka och gymma, ska verkligen försöka ta tag i gymmandet åter igen!
 
Imorn väntas jobb mellan 8-15 och sen blir det hem och rida Gucci, hade tänkt börja trava honom imorn så det känns kul, sen ska jag försöka pallra mig på gymmet också!
 
 
här har vi min motivation!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback