I told you the truth

Hatar att google chrome laggar så jag måste använda explorer när jag bloggar -.-' Går så sjukt långsamt!
 
Iallfall så blev det ingen trip till gymmet idag, hade så ont i kroppen att det enbart kändes jobbigt.
Så blev att sova länge och mest sega hela förmiddagen. For ner på stan vid 3 tiden och kollade runt lite på rean men hittade inget lockande, umes utbud av kläder har verkligen blivit sämre, till och med Carlings som alltid brukar ha nått bra ;/ Tur att jag snart får in lite nytt från Sheinside.
Blev även att spela lite biljard för första gången sedan förra sommaren och kan ju säga att man var lite ringrostig, hehe. Sen blev det iallfall kräftmiddag hemma med familj och det var riktigt gott! Skulle kunna äta kräftor varje dag hur gott som helst!
For ut och skrittade Gucci också, blev en barbacka på täcket eftersom det regnade. Han var lite stissig idag och tyckte det mesta var läskigt, speciellt en gubbe som höll på att svetsa -.-' Imorn blir det iallfall skrittarbete!
 
Nu sitter jag i soffan med Thai och Mick och tittar på medan de spelar, låter pojkarna som kan spela sköta sitt, jag hoppar in då och då när det behövs.
 
Imorn väntas iallfall gym på morgonen, sen blir det stall innan det är dags för jobb, jobbar mellan 15-21 så blir ett lagom 6 timmars pass!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback