I will always return

Gårkvällen var riktigt trevlig, blev att dra ihop ett gäng och spela beach volley på ängarna, måste tilllägga att jag är brutalt dålig på alla sporter där någon form av boll ingår. Så hade egentligen bara tänkt sitta på sidan och kolla på dels för att jag är så dålig och dels för att jag hade jätteont i min höft. Dock så blev jag meddragen i spelet ändå och sen klagade alla på mig när jag var dålig, jag varnade ju dem faktiskt innan!
 
Sen for jag och Thai hem och gjorde kladdkaks smet och såg på Spirit, har nog sett den filmen 12445 gånger men det kommer föralltid vara min favorit disney film, haha blir som ett litet barn igen när jag ser den och sjunger med ialla låtar^^
 
Tog en skön sovmorgon imorse till 11 och kom hem vid 2 då jag åt frukost, och efter det for ut med Lilla Grå.
Red på en åker och gjorde lite serpentiner och travade mest runt då han inte ska gå så mycket på böjt spår än. Han var iallfall riktigt riktigt fin!
 
Imorn är det ju tävling i Vindeln som jag dock inte kan vara med på men hänger med som åskådare/fotograf och hejarklack på både laget och på Maja som vi hoppas sätta sista nollan till Msv b
 
 
Spirit: Stallion of the Cimarron Movie Poster






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback