Lost and found

Har varit i Vindeln och kollat på tävlingar hela dagen. Vårat Div 2 lag tog hem vinsten, får ju helt enkelt hoppas på att vi i år tar hem både, eliten, div 1 och 2 det hade ju varit ganska mäktigt! Bästa syster och Iddy Piddy lyckades sätta sin sista nolla i L:a och är nu kvalad MSV, så jävla kul!!
Självklart har jag fortfarande inte lärt mig funktionen att använda vare sig solskydd eller keps så får ju skylla mig själv att jag har en ful tröjbränna och solsting. Igen... trodde jag hade lärt mig vid det här laget att jag inte tål att vara ute i solen.
Så när jag kom hem från Vindeln däckade jag i sängen i ca en timma innan jag kände mig tillräckligt levande för att äta middag.
Nu ligger jag återigen i sängen och ska se lite Naruto innan det blir dags att sova.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback