My personal saviour

For hem vid 9 imorse och gjorde stall, är fortfarande förvånad över att jag lyckades sova så bra som jag gjorde inatt med tanke på att jag råkade powernapa igår mellan 4 och halv 9, så trodde aldrig att jag skulle kunna sova när jag la mig vid 12 men joodå lyckades somna hur fort som helst. Så skönt!
 
Iallfall så for jag ut och påbörjade skritt arbete med Gucci, tog till och med sadel och träns idag, annars har jag ju skrittat barbacka på hackamore i 5 veckor. Arbetade enbart med formen och att han skulle flytta för skänkeln åt båda hållen samt att jag gjorde små öppnor. Han var inte alls så stel som jag hade förväntat mig så det var kul. Med gjorde ju inga avancerade grejer så. Imorn blir det lite mer fokus på skänkelvikningarna och lite mer öppnor, och kanske ska påbörja slutor, både jag och han är ganska dåliga på det så kan ju va bra och träna!
 
Annars har inte mycket hänt idag, har precis ätit middag och nu ser vi lite anime och ska försöka tvinga Thai att börja se Misfits med mig, har sett den serien tidigare men den är riktigt bra så vill se den igen.
Annars blir det nog att lära mig att spela senaste CoD  som vi köpte för ett par dagar sedan. Verkar mycket svårare än de andra då det nu inte är zombies utan aliens.
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback