Some die young

Känns nästan tragiskt att jag har träningsvärk i vaderna idag efter skrittarbetet med Gucci igår, tyckte ändå att jag inte behövde arbeta så mycket med skänklarna, haha otränad jag börjar bli, fast det är väl så när man inte ridit ordentligt på länge.
 
Jobbet igår gick bara bra, mina 6 timmar flög förbi extremt fort, var kunder hela tiden och hade knappt en lugn stund enda fram till stängning, men det är så man vill ha det!
 
Sov som en liten sten i natt och drömde massa skumt, bland annat att vi levde i Harry Potter världen och att vi skulle kämpa mot de onda och jag var the chosen one, sen helt plötsligt hamnade vi på en ponny tävlingar typ 5 år tillbaka i tiden då alla gamla godningar från när jag var liten var med och tävlade. Förstår mig inte på min hjärna.
 
Har iallfall varit ute med min kära grå som skötte sig hur bra som helst, och nu degar jag i sängen innan jag ska ta och rulla mot herr pojkvän.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback