There is a heaven belive me I've seen it

Goodmorgon, hade tänkt kliva upp tidigt och fara och kolla på Micke träningen idag men när klockan ringde så kände jag mig döende så blev en sovmorgon iallfall, skönt! Man får ju passa på med sånt innan mina arbets pass börjar. Dock jobbar jag bara 3 pass nästa veckan men har ganska mycket jobb som väntar ändå under sommaren.
 
Idag så ska jag inte göra någonting på hela dagen förutom att sega och ta hand om min fina grå som ska ut och skrittas längtar verkligen till att sätta igång honom, men han är ju somsagt en känslig pojke så blir att ta god tid på mig.
 
Ska nog faktiskt försöka masa mig ut till stallet innan det är dags för lunchhö (har inte släppt de på bete än)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback