To be able to change you must be sick and tierd of being sick and tierd

Blev att fara ner på gymmet i en timma och köra ett köttigt biceps triceps pass, är fortfarande pinsamt svag men har åtminstånde lärt mig att lyfta på rätt sätt, jag är ju sne och felmusklad i axel och ryggpartiet vilket gör att jag lätt lyfter fel, det är något jag verkligen har försökt jobba på att kunna lyfta rätt så jag kan jobba på att räta ut mig.Kunna lyfta tungt kommer sen^^
Avslutade med 1 mil på cykeln och de 4 sista kilometrarna körde jag 30 sekunders intervaller varannan minut då jag skulle maxa på, brutalt jävla jobbigt och känner mig slut men nöjd. Kommer nog ha rejält ont i armarna imorn men det gör ju ingenting då jag planerar att köra ben!
 
Kan ju alltid låtsas att det här är jag på gymmet,vi båda är ju åtminstånde blonda....
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback