To get through or get by

När man inte är på yran så får man festa på annat håll och det lyckades vi bra med i fredags, hade en kul kväll helt enkelt, i lördags så blev det mysdag med att kolla på en massa nya pixar filmer som Lego filmen och Turbo. Måste säga att legofilmen var precis lika ful och dålig som jag hade förväntat mig och Turbo var riktigt söt!
Senare på kvällen såg vi The Great Gatsby som också var riktigt bra, var kanske inte så koncentrerad på filmen i slutet då både jag och Thai höll på att somna.
 
Idag steg jag iallfall upp vid 07.20 och släppte ut hästarna och gick med hundarna innan jag la mig i sängen och sov 3 timmar till. Efter det så gjorde jag stallet och promenerade Gucci som var riktigt snäll idag.
 
Så nu sitter jag nyduschad och ny äten med Strumpan på magen och om ett tag ska vi fara och hämta min lillasyster och åka och handla inför veckan.
 
Mina föräldrar åkte nämligen till Kreta igår så nu är vi hus, hund och häst ansvarig i en vecka, men det gör inte så mycket, det brukar vara ganska mysigt!^^
 
Bjuder på en gammalbild som jag kanske inte visat tidigare:)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback