We'll be surounded

Igår så blev det att pressa ute i solen under morgonen, var hela 30 grader på våran framsida så man kände sig som en stekt korv när man låg där. Så vi packade ihop oss i bilen och åkte iväg till Norrmjöle för att bada lite, mycket varmare vatten än i bettnäs vilket var skönt. Basse blev också överlycklig han älskar ju att bada^^
 
Sen gjorde jag bort stallet innan jag och Thai for in till stan för att ta en fika. Var shopping sugen men eftersom det var nationaldagen igår så trodde jag allt skulle vara stängt men det var det inte så blev lite snabbshopping.
Fick bara med mig saker som jag aboslut behövde som en bikini, hittade äntligen en fin som faktiskt passade, sen ett par svarta shorts, hårfärg (behövde definitivt!!) en ny eyeliner och en suddpensel.
Perfekta grejer, har fortfarande en hel del saker kvar jag skulle behöva handla men det får vänta till i veckan^^
 
--
Nu är det morgon har sovit gott och min käre pojkvän klev upp och släppte ut hästarna och gick med Basse på morgonen så jag fick sova. Nu sover däremot han själv som en sten.
Ska fara ut och göra bort stallet innan det blir supervarmt och skritta Gucci lite. Egentligen vill jag knappt göra något med honom just nu, vill ba att han ska stå still och bli bra men det funkar nog inte så.
 
Hur som helst dags att gå!^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback