Who will remember our last goodbye

Kände mig hyfsat pigg när jag klev upp i morse och även om jobbet var lite halvsegt så gick timmarna snabbt.
For hem och red Gucci och blev att premiär trava idag på några raksträckor. Han var väldigt pigg och halv spänd så fick sitta och hålla och passa honom hela tiden, men ååh vad jag bara vill att han ska komma igång! Har sån sjuk träningsabstinens att det finns inte, tog jättelång tid innan jag kunde sova inatt för jag satt och tänkte på hoppträningar och tävlingar :(
 
Nu ligger jag hemma hos Thai och ska se lite Naruto. Vi smyg smakade av Yolliboxen som vi köpte igår i cocos smak, yollibox är alltså typ frozen youghurt (ni har säkert sett de på ica) Iallfall så var den brutalt god! Älskar cocos i alla former så den här var en riktig fullträff! 
Haha när vi skulle ställa in den i frysen igen för att spara till ikväll så sa han att jag skulle ta en stor sked innan han ställde in den, så jag tog ungefär halva lådan på en sked och sen blev han sur på mig. Vadå, man kan inte säga ta en stor sked och sen bli sur när man gör det -.-'
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback