Worry less

Igår efter middagen blev det att fara iväg en sväng på gymmet, har inte varit där på alldeles för lång tid (igen!). Hur kommer det sig att jag aldrig lyckas göra gymmandet till en vana? För jag tycker ju ändå inte att det är såå tråkigt.
Hur som helst så blev det ett ben och mag pass och det känns idag kan jag lova, vill inte ens tänka på hur det kommer kännas imorn..
 
När jag kom hem igen blev det att sätta sig och beställa lite kläder från Sheinside, såååå fina kläder till sjukt bra priser, speciellt nu när det är rea också, så väntar förväntansfullt!
 
Idag så ska jag pallra mig ner till gymmet igen, blir nog att köra axlar och bröst, innan det blir att fara hem till stöcke och skrittjobba finaste grå och äta middag med min familj då mamma och pappa firar bröllopsdag.
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback