At last I know what I should do

Klev upp vid halv 8 imorse och tryckte en protein smoothie innan jag drog till gymmet, axlar och bröst stod på schemat idag och jag tyckte jag körde på riktigt bra. Dock var allting väldigt tungt med träningsvärk i biceps och framför allt triceps så note to self är att inte köra biceps triceps och axlar bröst dagarna efter varandra för det är tungt!
 
Tog en dusch och gjorde mig redo för skolan som började vid 11 och efter det fick jag skjuts hem och for ut och red Gucci och for bort mot sandvägarna för att se om det tinat upp där vilket det inte hade, underlaget var sämst, Gucci var så förbannat fånig och dryg och mitt humör var inte på topp efter det kan jag säga. Blev även att mocka en kärra i hagen.
 
Sen blev det pappas goomiddag innan vi åkte till asiat och segade lite innan tricking träningen.
 
Så nu är jag trött och slut har stööööört ont i armarna och planerar att sova och ladda om inför morgondagen.
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback