I pretend that I don't feel anything

Idag har jag ont, asså riktigt jävla ont i kroppen, visst träningsvärk är bra men det här är rent brutalt! Borde köra ben och rumpa idag men vi får se om jag orkar.
 
Torsdag idag betyder heldag i skolan, dock har vi i princip bara roliga ämnen så det brukar inte vara så jobbigt, sen att det är fint väder gör ju att man blir mer positiv! Dagen till ära är jag även osminkad så funderar på att sätta mig i solen ett tag under rasten och jobbar på fräkniga kräft looken.
 
När jag kommer hem blir det en tur med Gucci i skogen om det går att rida nånstan vill säga -.-'
Imorn blir det iallfall att dra in på hippo och trimma igenom honom litegrann inför tävlingen i helgen!
 
På lördagmorgon styr vi helt enkelt mot skelefteå och hoppar L:c L:b även om det är 2 klasser före mig blir det att åka tidigt för gissa vem som hoppar  klasserna L:e och L:d ? 
 
Ledtråd: hon är världens finaste T <3
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback