Lead me out of the dark

Idag har jag en redig träningsvärk i armarna och ont i höger vad och vänster skinka, hur tusan har jag sovit i natt egentligen?
 
Idag så rider Maja Gucci inne på hippo och tränar inför programridningen hon ska rida på onsdag som förmodligen kommer gå hur bra som helst då hon faktiskt rider Gucci bättre i dressyren än vad jag gör, då jag får lite problem ibland med min rygg och att jag skulle behöva lite längre ben att klämma om honom med vilket hon har.
 
Har kollat på senate avsnittet av Mahou Sensou och nu sitter jag framför datorn med Strumpan i mitt knä medan Thai är och jobbar litegrann med sin mamma.
 
Idag blir iallfall en sköndag och vi har lyxat till det lite med att köpa celcius och ska pröva en av Ben and Jerrys nya glass smaker, Frozen Youghurt Strawberry Shortcake. Någon som har någon aning om vad Shortcake är förnågot?
Förhoppningsvis är det gott^^
 
Längtar tills de släpper fler smaker i sverige och alla dessa smaker verkar ju helt underbara!!





Finns en till! :) Den med honung i :)

2014-03-23 » 22:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback