Nevermind

Igår var en bra dag. Hade kort skoladag var ute på en prommis med Gucci, hade myskväll hemma med thai, och vi passade på att ta ett bubbelbad och duscha Strumpan som hatade oss men nu är hon fluffig och fin.
Sen låg vi och kollade på anime tills mamma och pappa ringde så då fick jag agera fyllechaffis men de funkade ju bara fin fint.
 
Idag har vi sovit ganska länge och jag var ute på en galopptur med Gucci på vägarna vid stöcke som har tinat fram och är hur bra som helst, sen har det varit så bra väder att jag invigit mina solglasögon och skinnjacka en kort stund på stan innan gympass väntades.
 
Det blev att köra det där biceps,triceps passet som aldrig blev av och jag säger bara usch vad jag hatar biceps triceps, jag är så brutalt svag att det är pinsamt så allt känns så dåligt. Men som tur är får thai hjälpa mig med bra övningar så då går det lite bättre.
 
Nu sitter jag i soffan med ett glas Sangria, som förövrigt har en smak som liknar glögg, och väntar på att pappa och thai ska grilla klart middagen.
 
 
 Bjuder på en gammal gif
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback