This world is thumbling down

Har sovit riktigt gott och kom i säng innan 10, hade lite problem att somna först eftersom det är något fel i ventilerna i källaren som ligger precis under vårat sovrum som gjorde att det lät som att man hade jättehög tinitus, men när jag vande mig vid ljudet sov jag som en gnork.
Idag är det förövrigt underbart väder igen så man blir alldeles lycklig, slutar 14.15 idag så då blire att fara ut och rida Gucci och galoppera på vägarna vid stöcke^^ Har ju inte ridit honom sedan i måndags då jag typ bara for ut och joggade honom eftersom maja dressyrtränat honom söndag, tisdag och onsdag plus att han vilade igår, så har faktiskt längtat tills jag ska få fara ut och galoppera på honom i solen^^
 
Annars väntas en grillkväll hemma och i helgen jobb plus lite andra roliga saker!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback