We'r limitless tonight

Godmorgon på er ifall någon är vaken just nu, själv så har jag varit vaken sedan halv 6, men med tanke på att jag somnade typ klockan 5 igår så gör det ju inte så mycket, hehehe (A)
 
Hade bara tänkt lägga mig i sängen medan thai lagade middag och sen helt plötsligt så somnade jag och ett tag senare så kom han in och så somnade han också, vaknade till vid halv 10 och låg vaken och lyssnade på musik tills klockan 12 då vi somnade igen och sen sov vi till halv 6.
Snacka om bortkastad kväll men det var ju faktiskt ganska så skönt ^^
 
Under tiden vi lyssnade på musik märkte vi att Of Mice and Men  och Crown The Empire har släppt ett nya album men måste säga att det inte var riktigt någon låt som jag fastnade för, eller det var en från Crown The Empire och det var en väldigt naken balad som var fin men kändes ju tråkigt att deras bästa låt skulle vara en balad när de är ett metal band.
 
Hur som helst har jag fått i mig en god omelett till frukost och nu ska vi se anime tills det är dags att åka till skolan, snacka om att ha hela dagen framför sig!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback