With no pain comes no gain

Idag sitter träningsvärken på plats och idag ska jag undvika att hosta, skratta eller överhuvudtaget göra någonting som krävs att man måste spänna magen, får väl se hur det går egentligen.
 
Efter gymmet igår så var det dags att ta farväl av min brutalt hemska utväxt, nu återstår bara att klippa håret och framför allt luggen som är så ful och lång att jag typ skäms.sen blev det att mysa i soffan framför Hamatora och Strike the Blood.
 
Idag är ju somsagt första dagen på skolan och ikväll väntas 3 timmar jobb. Gucci får en välförtjänt vilo dag och självklart lyckades jag glömma gymkläderna i morse så får helt enkelt sega på skolan under mitt 3 timmars hål 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback