Breath slow

Igår efter skolan for jag ut och skrittade Gucci i skogen en sväng. Tog på sadel eftersom jag inte visste hur pigg han skulle vara och ifall han skulle få för sig att göra luftsprång igen. Men han skötte sig så snällt och gjorde inga dumheter alls, tvärtom så var han nästan lite seg, eller ouppmärksam på mig är snarare rätt ord. Håller verkligen alla tummar jag har att han är frisk på fredag, annars vet jag inte vad jag gör...
 
Annars så gjorde jag nästan ingenting igår, vid klockan halv 11 tyckte Thai att det skulle vara jättekul ifall vi båda fick vatten mage. Så vi drack nästan 2 liter vatten var rakt av och jag skojar inte när jag säger att jag såg 4 månaders gravid ut!
 
Men nu blir det att fara iväg och få Gucci skodd!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback