Doesn't it hurt

Eftersom jag är en lat människa så tog jag mig aldrig till gymmet igår, igen, motivationen låg verkligen så långt nere i botten att den inte ens gick att gräva fram. Men för att inte vara allt för seg så blev det en timmes prommenad med Strumpan runt Mariehemsområdet. Märkte att det var sjukt mycket folk som tränade inför Yran om 2 helger. Brändboll är faktiskt riktigt kul, synd bara att var varken kan slå, kasta, fånga bollar eller springa -.-'
 
Annars blev det en ganska tidigt kväll men hade lite svårt att sova då Strumpan tog upp all plats som vanligt.
 
Idag så har jag inte ens haft någon lektion en utan har varit och kollat runt på Yrkes SM som förövrigt inte var så spreciellt. Så den här dagen består av 2 lektioner, såå ovärt!
 
Efter skolan blir det hem och pussa på min Lilla Gråa innan det blir tillbaka till stan för lite kompis häng :)
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback