I guess it's over

Idag skrev jag nationella i matte och kan klart och tydligt meddela att jag kommer få F. Hade iallfall lite hopp om att klara provet då jag insåg att man bara behövde ha 13 poäng av 57 men efter att ha börjat räkna insåg jag snabbt att det inte skulle hända. Men men, hej extra matte i 3an kul å träffas....
 
Annars så slutade jag vid 1 och åkte in till stan och köpte födelsedagspresent till syrran som fyller år på söndag samt köpte biljetter till nya X-men filmen som jag längtat efter sedan förra året!!
 
Är hemma nu och har precis varit ute på en promenad med Gucci, vilket inte var så kul -.-'
Han har verkligen fullt med energi och man måste räkna med att bli trampad på foten minst 3 gånger,suck!
 
Bjuder på en gif med mina nya godingar som jag beställde hem från Nelly förra veckan^^
Tröjan är i storlek X-small, visste att den skulle va oversize men kanske inte sådär stor, hur som helst är den superbekväm och jag är såå nöjd!^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback