Reset the game and start over

ni vet när man skriver långa inlägg och de bara försvinner? typ värsta känslan i världen!
 
Iallfall så sitter jag planterad i soffan med en kopp ljummet te (måste gå och värma på) samtidigt som jag kollar igenom alla dokument jag har av Italienska eftersom på onsdag är kurs provet och jag MÅSTE klara det!
Hade inte sådär jättestor lust att få F i kursen även om man får gå ut med F som motsvarar 250p så kändes det ju som lite roligare att ha iallafall godkänt i alla ämnen.
 
Annars har jag varit hemma och ridit Gucci i skogen som var fin dock så kunde man inte göra så mycket eftersom vädret har nån form av abivalent schizofreni så ena sekunden är det sommar och sol och andra sekunden snö och hagel storm... och försöker man rida i något annat tempo än skritt i hagelstorm så får man räkna med spräckta läppar, förstörda ögon och en ansikte som blöder...
 
Vad hände med sommaren??
 
Iallfall ska jag återgå till mitt Italienska plugg marathon!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback