So I have been told

Vad har jag då gjort under de dagarna jag inte bloggat, jo det är enkelt att svara på. jag har gjort absolut ingenting.
 
I söndags så satt jag ju ute hela dagen tillsammans med strumpan men bestämde mig för att gå in efter ett par timmar för att jag var rädd att hon skulle få solsting. Vem tror ni egentligen fick solsting? Joo, jag -.-'
Under hela natten hade jag världens huvudvärk och illamående och på morgonen kändes det som om någon sköt mig i huvudet upprepade gånger. Lyckades ta mig till ica ( som tog 20 minuter istället för 5 minuter för jag kände mig döende )för att köpa ipren, jordgubbar, glass och kakor. Sen låg jag i sängen och tittade på film tills jag somnade och sen när jag vaknade så mådde jag bra igen. Den dagen sög!
 
I tisdags så gjorde jag inget speciellt heller, var på gymmet och skulle köra ben men det gick så brutalt dåligt då jag inte hade någon ork alls. Så pluggade jag matte också.
 
Idag hade jag sovmorgon till 1 fast klev upp 8 ändå och låg ute i solen en stund på morgonen sen vid halv 12 åkte jag och pojkvän ner till stan där jag blev bjuden på kinabuffe vilket satt jävligt bra som brunch.
Har även gjort bort engelska nationella i speaking nu och blev ett A, hade inte förväntat mig något annat heller så det kändes bra.
 
Har bara en lektion kvar idag innan det blir att åka hem och prommenera min finaste grå och plugga matte i solen!
 
Fräsch solstings brud!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback