This might change everything

Igår så klev jag upp tidigt för att promenera Gucci, men eftersom det blåste orkanstorm så var han helt knäpp. När jag kom ut i hagen sprang han omkring och gjorde krumsprång rakt upp i luften -.-' Bestämde mig ganska snabbt att promenad var en dålig ide så bestämde mig för att sätta mig på honom och skritta. Snacka om att det var som att sitta på en tickande bomb. Höll mig bara på åkern på baksidan eftersom han lite nu och då flög i luften och gjorde krumsprång och små stegringar med mig på. Skrittade runt ett tag tills han lugnade ner sig innan han fick gå ut i hagen igen. 
Hoppas verkligen att han är frisk på fredag för han har så mycket energi nu att jag är helt övertygad om att han kommer skicka mig på några ordentliga flygturer när han får sättas igång.
 
Annars så satt jag resten av dagen och skrev mitt sista skolarbete svenskan och det gick faktiskt ganska bra. Det tog kortare tid än vad jag trodde det skulle så det var ju iallfall tur.
 
Igår fick jag även ett erbjudande som jag förmodligen inte kan tacka nej till. Jag vet inte om det är rätt beslut eller om jag verkligen gör det som är bäst. Tankarna har verkligen snurrat sedan igår och jag tror jag kommit fram till rätt beslut. 
 
Kanske, bara kanske kommer Tingis hem igen <3
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback