Calling out

Eftersom jag lovat ett inlägg med shopping från japan så kommer det häär, ursäktar mig för de dödsdåliga bilderna men det blir så när kameran är dålig och fotoskillsen är näst intill obefintliga.
 
2 par jeans, ett par svarta och ett par marinblåa, enda nackdelen är att det är låg midja och att benen är lite för långa och pösiga. men annars väldigt snygga, och som sagt bildernas kvalité....
 
Ett par tjockare haremsbyxor, väldigt bekväma och heelt underbara!
 
En långärmad tröja som egentligen är en kill tröja, men oh well det har aldrig stoppat mig!
 
Behöver jag ens säga något??
 
Världens mest bekväma tjocktröja, ett plus är att den har fickor!
 
Köpte 3 par tights, 2 stycken av de mörka, var dock inte meningen då jag inte trodde det var samma. De var desutom svindyra så har höga förhoppningar på hållbarheten, sen attack on titan såå snygga på!
 
Basic och halvtråkig tröja men väldigt bekväm!
Underkläder, köpte ett till likadant sett och dessa BHar är verkligen de bekvämaste jag haft på mig, dock är storlekarna där onekligt små, så utbudet var inte så stort för mig, men är inte besviken på dessa!
 
Den stilrena och måste ha skjortan!

Läderkeps
 
Världens finaste underbaraste och bästa skor!!
 
Utöver detta har jag köpt en ryggsäck och två stycken 5 pack med lösögonfransar och 3 olika par lösögonfransar.
 
Bilder ifrån Japan resan kommer att komma så håll ut!^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback