Slowly fading away

Halvdag idag vilkets kändes väldigt skönt, onsdagar är den drygaste dagen på veckan så kändes väldigt passligt att den gick bort^^ Blev en sväng på stan och kolla på jackor och skor med thai och när jag kom hem blev det att powernapa i 2 timmar, väldigt skönt och behövligt, är verkligen så sjukt sliten att jag nästan känner mig omänsklig!
 
Ikväll blir det bara att ta det lugnt, hade tänkt fara och träna men känner mig slut både fysiskt och psykist så då blir en lugn kväll perfekt, ska lägga mig i ett bad och se på serier, känns som ett bra avslut på dagen.
 
Imorn väntas lång skoldag och efter det blir det att dra in ponnysarna på hippo för lite trimm, får se om det blir iddy eller gucci för min del, spelar inte så stor roll vilket av de för bägge är trevliga och roliga^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback