Before it's too late

Av någon anledning har min kropp bestämt sig för att åka på en dunder förkylning, det känns ju inte lovande direkt.
 
I fredags så hände inte mycket, kollade på när Maja hopptränade Gucci och gav henne lite tips och det såg bara bra ut, han är verkligen inte så enkel som han ser ut att vara men jag tror att när de får träna ihop sig kommer de bli ett farligt ekipage!
 
I lördags väntade jobb på schema och började morgonen med att försova mig, inte ens lite kul.. jobbet rullade iallfall på bra och resten av dagen spenderades framför journalistik arbetet, satt från 2 till halv 7 och skrev och var nåååågot less. Har fortfarande 3 delar kvar att göra -.-'
Sen har jag ju religions arbetet som jag inte ens börjat på också...
 
Idag så är jag ännu mer förkyld än igår men tog mig ut på en skogsrunda med Gucci som skötte sig bara bra, om några minuter rullar jag mot jobbet och blir ett pass mellan 12.30 -19.15
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback