Don't lose hope

Såå lyx att få komma in i ridhus sådär mitt i veckan, dock var det väldigt mycket folk så blev mer fokus på att hålla koll på vars alla andra var än på de övningarna jag hade planerat. Gucci var väldigt stel och inte alls speciellt sammarbetsvillig men det lossnade mer och mer och mot slutet var han faktiskt ganska trevlig. Men jag har märkt att det är extremt stor skillnad att rida honom i dressyr på remont nosgrimman och pullarnosgrimman. Han går sååå mycket bättre på pullar nosgrimman men eftersom jag satt pelhamet på de för några dagar sedan så har jag satt 3 delade på mitt andra träns med remont nosgrimman och han blir inte alls lika avslappnad och lätt i handen på remonten, ska nog sätta tillbaka 3 delade på pullartränset ändå.
 
Nu ligger jag i soffan och myser med en kopp tee, om en halvtimma slutar Thai jobba och då blir det att byta däck på bilen, sen AHS!!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback