I bring the madness

Jag och Thai har börjat märka att vi verkligen fått missflyt i våran japan bokning.
 
För det första så kommer vi en vecka efter deras årliga Haloween parad som tydligen ska vara helt otroligt häftig att få se,
 
Sen till det vi fick veta nu gör mig så irriteraad, att dagen efter vi åker hem spelar ett av våra favoritband Crossfaith i Chiba strax utanför Japan, asså seriöst kan man ha mer oflyt!? Vi hade till och med snackat om att gå och se Crossfaith ifall de skulle spela men hittade ingen information när och så får vi reda på nu att de spelar dagen efter vi åker hem...
 
Så nu tänker jag vara smått bitter medan jag lyssnar på deras nysläppta låt Madness...
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback