There's nothing left there anymore

Vad hände igår måtro, joo inte speciellt mycket alls, for ut och red min vita springare i skogen och han var superpigg och jättedryg, det var däremot inte så kul, ibland blir jag verkligen galen på honom när han bara ska fara iväg och inte lyssna men man kan inte bli arg på honom för då blir han upprörd och när han blir upprörd så tar det jättelång tid innan han kan varva ner igen.
 
Hur som helst så gick jag och Thai på bio igår och såg Lucy, jag tyckte den var riktigt bra och den handlar om en tjej som får påsar med drogen CPH4 inopererad i kroppen för att transportera den till europa men en av påsarna börjar läcka och sakta men säker så uppgraderas hennes hjärnkapacitet från den normala 10% och fortsätter stiga i takt med ju mer hon får i sig. Ju mer hjärnkapacitet hon kan låsa upp destå mer otroliga saker kan hon åstakomma.
Helt klart en riktigt cool film som får en att undra ifall det verkligen kan bli sådär ifall vi kan använda all hjärnkapacitet, lite halv läskigt ändå.
 
Idag har jag iallfall tråk skola och sen blir det nog att trimma grå på stöckes ridbana.
 
There






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback