They know how to swim

Förlååt att uppdateringen är sämst nu men har 235235 miljarder saker att hinna göra innan jag åker. I helgen skrev jag klart mitt feta journalistik arbete och igår kväll började jag ta tag i religionen, har fortfarande inte hunnit packa eller sånt, känner mig stressad!!
 
Igår var det iallfall hoppträning med Iddy och det gick bara bra, mycket fokus på styrka och lydighet. Allting gick bra, man får bara se till att ha igång henne ordentligt, det är så sjuukt stor skillnad på henne och Gucci då Iddy verkligen är en typisk ponny, hon struttar runt och är allmänt söt och Gucci jobbar på som ett ånglok, haha.
Avslutade iallfall en övning med ett språng på 1m och det var inga som helst problem, finns en filmsnutt på det på min instagram för er som inte följer mig, heter Johannastorpersson där.
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback