This love has taken it's toll

Älskar att veta efter man slutat på måndagar att man inte börjar förän 12.40 på tisdagen, älskar sovmorgon<3
 
For ut på en liten tur med min älskade gråa ponny som skötte sig så fint, han är så go min älskade Gucci.
 
Annars så har jag och Thai mest segat framför nya anime serier hela kvällen och om en timme börjar ph, ska nog sitta och kolla på massa japan klipp innan det börjar, är ju bara 2½ vecka kvar nu, heeelt galet!!^^
Imorn så ska vi sitta och skriva listor och kolla upp saker vi vill göra medan vi är där, kommer förmodligen vara så mycket att göra i tokyo att vi inte hinner fara till osaka och kyoto men det kommer fler japanresor, många fler!^^
 
btw, så har jag en dille på läppstift just nu, allting som är mörkt och murrigt är bra!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback