A castle built of sand

Idag vaknade jag upp och kom på att fan jag har ju skolfoto idag, kollade mig i spegeln och konstaterade att påsarna underögonen är groteska och håret ser ut som en slitet kråkbo, lösningen blev en mössa och kleta så mycket svart smink runt ögonen som möjligt så inte mina påsar syns, men jag har iallfall en snygg tröja.
 
För ett par dagar sedan sa jag hejdå till min kära gamla samsung och välkommnade S4an och just nu håller jag flitit på att lära mig hur man gör den perfekta brutalat fula snapen och det är nog en av mina stora talanger iallfall!
 
När jag kommer hem från skolan ska jag ut med min vita gräsklippare!
 
Intressant inlägg, jag är så fyndig!
 
här ser ni iallafall ett av mina älskade plagg från bästa sheinside!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback