Can you not

Ååååhhh vad den här dagen suger, den är så brutalt tråkig att jag dööööööör, vill bara åka hem och fara ut med min ponny och sen typ sova tills det är helg, det tyckte jag lät som en bra plan.
Eftersom vi inte hade någon första lektion så hade vi hål till 10.10 sen hade vi religion prov som tog exakt 10 minuter, så brutalt ovärt prov, det var typ 2 frågor man skulle fråga på, hur kan de ens räknas som ett prov?!
Så hade väärldens längsta hål igen och sen när man kommer till journalistiken så har vi eget arbete så ingen jävla lektion igen! Världen hatar mig och jag hatar världen!!!!
 
Näe nu ska jag inte vara bitter för nu är det ju bara 2 timmar kvar tills jag får gå hem, är så uttråkad att jag dööööör!!!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback