Never felt like this before

3 torsdagen irad man kommer till skolan för att återigen inse att vi inte har någon musik. Tydligen beror de på att de inte har någon lärare som kan hålla i ämnet, fucked up cp skola, kunde de inte kommit på de lite tidigare eller?
Och som vanligt så får man ingen information om det tills den där jävla lappen sitter på dörren, åååh så less!!
 
Vid halv 10 idag är det partidebatt i aulan, det ska bli intressant, jag är inte jätteinsatt i vad alla partier riktigt står för men jag är ändå ganska säker på vad jag ska rösta på, ska bli intressant och se ifall min åsikt ändras nu.
 
Gucci vilar idag så mamma tar honom och igår var vi ute på en 40 minuters prommenad tillsammans och det var mysigt även om han mest ville stanna och käka kvistar, att gå prommenader med sig häst är verkligen underskattat för det är jättemysigt ( så länge de inte trampar dig på hälarna )
 
Min älskade T-shirt, fattar dock inte varför det står Grazy istället för Crazy men företaget som gjort den hade säkert en tanke med det, but still I love it!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback