The sound of your heartbeat keeps me calm

Igår blev det att fara ut på en galopppass med Gucci bortanför andersvägen. Var ute ungefär en timma och det blev mycket galopp och fokus på tempoväxlingar. Skulle dock inte ha tagit pelhamet för han blev väldigt seg i munnen men annars var han fin.
De har även bytt underlag därborta så det inte är lika stumt och det var helt perfekt.
Gucci var stundtals väldigt fin och avslappnad och stundtals spänd och seg i munnen. Men det är det där pelhamet som stället till det,men är ju bra att variera bett ibland ändå.
 
For iväg på middag hos Charlotta och Jesper och det var trevligt och sen somnade jag i soffan framför anime när jag kom hem. Kändes såå skönt att vara ledig idag och har verkligen sovit som en sten!
 
Idag blir det att trimma honom inför tävlingen i helgen där jag är anmäld L:c L:b L:c men vi får väl se om jag hoppar L:bn beror på hur allt känns!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback