There is no colors

Känner mig tröttare än tröttast då jag sov brutalt dåligt inatt, har bara legat och vridit mig och när klockan väl ringde trodde jag på allvar att jag skulle kräkas av trötthet. Kan säga att kaffe är dagens bästa vän!
Idag tänkte jag att åh, kanske ska försöka lära mig att ha mittbena ändå, med lite fina vågor så sov i flätor och idag ser jag ut som ett pudel huvud -.-' inte alls som jag hade tänkt mig..suck! Morgonen började verkligen superdåligt med att första lektionen denna morgon var inställd, börjar bli så less på det här nu..
 
Såg även på valvaken igår och känner mig ganska bedrövad över hur fuckat sverige är, att SD fått så mycke röster är verkligen helt absurt och hur Löven ska lyckas sy ihop en regering ska bli intressant att se.
 
Hittills har denna dag inte gjort annat än att varit sämst!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback