You don't stand a chance

Mannen, myten, legenden slår till igen, fy faaan vad Roffe är bra! Han har ju verkligen nerver av stål och lyckas alltid leverera i pressade situationer, defintivt min absolut största förebild innom den här sporten!
 
Hann även med att kolla på när bästa pojkvännen hade uppvisning med nycirkus gruppen. Det var verkligen sjukt kul att kolla på och alla var jätteduktiga, speciellt min pojke :] Fast så tycker man väl alltid.
 
Ikväll blir det en lugn kväll, valde att motvilligt stå över Dannes födelsedags party men kände att vara ute i skogen och sova i stuga när det är kallt är nog inte den bästa medicinen mot en förkylning och jag börjar äntligen känna mig lite piggare.
 
Bild från Globen Horse Show för ett par år sedan.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback