For me there was no other

Min skoldator har fått damp och dragit på sig en jäkla massa virus så försökte rensa den igår och det verkar ha gått sådär, märker att ett virus program fortfarande är kvar, så pappa får titta på det sen.
 Det är ett under att jag inte har blivit magsjuk än med tanke på att vi haft världens epidemi på jobbet och i förrgår blev både pappa och thai sjuka, vilket gör att mina odds ser riktigt dåliga ut, men än så länge är jag inte smittad, ber till gud att jag tillhör den skalan som är immun!
 
Imorse klev jag upp vid 9 och for ut på en sväng med Gucci, han skötte sig bra, var lite pigg men lyssnade ändå fint tillbaka. Nu sitter jag och äter lunch för om en 40 min ska jag vara på jobbet för ett kvällspass!
 
Förresten glad påsk på er!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback