Maybe the tides will turn

I onsdags hade jag förmodligen den tråkigaste dagen på läge! Som tur var så blev det lite trim med Rocket på stöckes ridbana, först red jag litegrann och jobbade lite med galoppen som bara blir bättre och bättre och sen coatchade jag Kalle och de går verkligen från klarhet till klarhet!
Resten av kvällen spenderades hemma hos Thai och jag däckade som en klubbadsäl vid 11.
 
Igår så jobbade jag från 11-17 for sedan till stöcke igen för lite trim med Rocket igen. Coatchade Kalle och det såg ännu bättre ut än igår! I slutet satt jag upp ett tag och jobbade med vänster galoppen och vi behövde inte tjaffsa så länge innan det släppte :)
 
Idag jobbar jag 13-21 iallafall!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback