You've been inside my head for too long

Idag har jag ridit Doris i skogen en stund, fått mitt student mössa och tränat på att locka håret inför studentbalen, blev dock inte lika lockigt som jag ville ha det, men övning ger färdighet men det blev faktiskt riktigt snyggt ändå! Det roliga är att mitt går har blivit lika långt som mitt gamla löshår vilket är kul, då blir håret också tjockare vilket jag inte tackar nej till!
 
Imorn blir det inge partande för mig utan jag jobbar kväll imorn, inte för att det gör så mycket att tjäna pengar medan alla andra super upp sina, jobbar ju ändå fredag morgon också..





Såg dig idag du e riktigt fin❤️

Svar: neemeen, taaack :] <3
Johanna Persson

2015-04-30 » 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback