Check my pulse and see if im alive

Igår fick mi kära Räka gå ett markarbetespass på ridbanan eller ah galoppbommar och ett 60 cm hinder, kanske inte riktigt räknas som markarbete men hur som helst så var hon jättefin och hon är så rolig för det spelar verkligen ingen roll om hindret är 60cm hon hoppar lika mycket med ryggen iallfall XD
Eftersom hon gått på nu i 3 dagar fick hon ett lugn joggingtur idag i skogen på hackamoret och hon skötte sig exemplariskt min fina <3
 
Annars har jag varit i holmsund och bokat ny tattueringstid, jajjemen it's about to happed, och jag tänker inte avslöja något än, hehehe.
 
For sedan in till stan och gymmade blev ett till löp pass och det var mycket trögare den här gången, men jag började också i ett högre tempo men jag betade av mina 3 planerade km under 20 min och jag såg förmodligen ut som en döende säl när jag klev av bandet för holy lord var jag kan svettas XD
 
Men jag känner mig nöjd över mig själv och resten av kvällen blir det slappande!
 
Riktigt såhär glamorös var jag inte idag men en gif piggar alltid upp ett tråkigt inlägg!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback