It's time to sink or swim

Räk fick sig en tur i skogen på hacket tillsammans med Iddy och hon skötte sig bara bra, hon blir ju lite tung i handen emellanåt men annars så går hon fint på hack!
 
Imorn blir det ett trim pass på åkern inför hoppträning på onsdag. Beroende på vad vi gör på onsdag (de flesta har tävlat i helgen) så ser vi om jag även hopptränar torsdag. Det är ju liksom nästa helg jag och Räkan ska göra tävlings debut och jag är typ äckligt nervös redan nu :S
 
Det enda jag är rädd för är egentligen att det ska bli som med Tingis, och trotts att det var så himla längesedan så sätter det sig verkligen som en spärr i huvudet och det är sjukt jobbigt. Hur som helst så ser jag bara rundorna som träning och få känna på hur hon blir på tävling, mitt enda mål är väl egentligen att ta mig runt banorna och gärna felfritt!
 
Men vi ska tänka positivt!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback