Tell the devil im not that far behind

idag så tog jag mig friheten att sova till klockan 10, sitta ute och äta en lång frukost och dricka kaffe i solen, göra stallet till Räkan som vilade idag och efter det fara ut på en jogging/intervall tur. Hade egentligen bara tänkt jogga men det gick så fruktansvärt trögt för jag fick aldrig in någon takt känsla så joggade ner till stöcke pf, gick ett litet tag, joggade lite till, gick lite till innan jag körde 3 rush mellan lyckstolpar och det var brutalt jobbigt må jag säga!
Sen la jag mig och dog lite på mattan i hallen innan det blev dusch,käk och dags för jobb mellan 15-21 och tiden bara flög iväg!
 
Imorn är jag ledig och då ska Räkan få sig en tur i skogen, sen blir det nog ett pass på gymmet för min del!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback