This is a war

Idag har varit en ganska slö dag men samtidigt väldigt behövligt då jag av nån anledning inte kunde sova, haha kände mig som jordens retard som låg och åt kalla köttbullar och en drick youghurt i sängen klockan halv 3 på natten för att jag blev hungrig XD
 
Hur som helst så klev jag upp vid halv 10, följde med på en prom med hunden, käkade lite mat och segade ett tag innan jag vid 13 for och hade träning för Kalle och Rocket som var huuur duktiga som helst!
Efter det blev det att slänga sig i solen och tydligen somnade jag till ett tag då också. Efter lite taco middag fick Räkan sig ett lite friare pass på åkern och hon var såå fin <3
 
Imorn blir det att åka in mot Hippo på kvällskvisten för lite hoppning!
 
Så här taggad såg min häst ut idag, en riktig vilding!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback