You will never know

Räkan fick sig en tur i skogen igår och hon var riktigt fin faktiskt, blev mest bara lite lätt i alla gångarter och hon fick gå på lite friare i galoppen.
Idag blev det ett pass på banan istället med lite fokus på att komma igenom i sidorna och hon var riktigt fin. Problemet är ju det att mina snea axlar är lite jobbiga eftersom jag aldrig riktigt får en jämn tygellängd vänster tygeln vill alltid bli lite längre men det blir bättre och bättre eftersom jag hela tiden måste tänka och jobba med det. Hon gick även riktigt bra i galoppen, jag börjar äntligen hitta henne i dressyren nu och hon blir bara finare och finare!
 
Idag väntas jobb mellan 13-21 så blir ett långpass men vem klagar på 100% OB? 
 
Hämtade även hem Strumpan från mormor och morfar i torsdags hon ska vara här nu i 3 veckor medan de är borta, har saknat min lilla råtta <3
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback